090815 - Tack!

Godmorgon! ♥

Trots att jag inte somnade förrän runt kl 4 så gick jag ändå upp vid kl 9 idag. Telefonen ringde och jag kunde ändå inte somna om, så vad fan, Varför inte gå upp?

Jag vill först & främst tacka Marianne, Stefan, Martin, Jessica, Magnus & min egna familj för en helt underbar kväll igår. Vi åt en fantastiskt middag som bestod av en fruktansvärt fint tillagad kycklingfilé, med en krämig potatisgratäng till! Kokta morötter och broccoli till det vara bara toppen kan jag säga!

Som efterätt, vilket jag hade valt, blev det chokladpudding med vispgrädde.. oh my god.. Så jäkla gott! Hade en enorm skål med 16 portioner chokladpudding till hela sällskapet, oj oj oj vad mycket! Haha, det blev t o m över.. det hade jag inte ens räknat med!

Men nog om maten. Haha! När jag för övrigt vann Sommarchansen öppnade vi ett mousserande alkoholfritt jordgubbsvin här hemma som jag fått av Marianne & Stefan på studenten. Det var så himla gott! Så nu när de kom igår fick jag en flaska till. Så himla gulligt av dem! TACK! ♥

Sen kära Jessica & Magnus.. de paret träffade jag för första gången förra året när jag sjöng på deras bröllop och pappa & jag spelade på deras bröllopsfest. Sen träffades vi av en ren slump på en studentfest detta året, och de blev inbjudna till min egna studentfest. Efter det så snackas vi vid osv, och de var även på Sommarchansen och såg när jag vann! Så när de kom igår så fick jag en fin påse av Jessica medd något tungt i. "Vad fan är det nu?", var min första tanke. Hahaha! Så säger hon: "För att du vann Sommarchansen Madeleine. Det är du värd".. Så jag öppnade det, och fann en proffsig plattång och massa fina hårprodukter! Jag blev så glad att jag visste faktiskt inte vad jag skulle säga. Jag är inte van vid att få saker så från människor, så jag blev chockad och visste inte hur jag skulle visa min tacksamhet! Hur himla go får man vara?! Jag är så otroligt glad för plattången som ska invigas lite senare idag, det är väldigt spännande!

Jag vet nu vilka som är riktigt vänner och inte. Vänner ställer upp, är glad för din skull, och har inga problem med att du har framgångar, utan de är där istället precis bredvid dig och jublar och stöttar dig hela tiden.

Så verkligen TACK för igår allihop. Det var en helt underbar afton får jag säga, och mamma hade ju gjort en otrolig middag. Tack kära mor! ♥ Återigen tack till Magnus & Jessica också för den jättefina plattången!!!! ♥

Här kommer lite bilder sedan gårdagen, och är det någon som vill att en bild tas bort, bara skriv!


Jag & Magnus! =)


Vackra kvinnorna Jessica & Marianne!


Stefan var glad, Jessica likaså!


Flum.. Hahaha x)


Jessica & Magnus (i onyktert tillstånd... haha), tyckte det var jättekul att leka i fotvården, hahaha!

Tack återigen allihop, ni är bäst ♥



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0