090814

Goddag! ♥

I skrivande stund är klockan bara 11.24, men jag har allt hunnit med en del idag ändå. Gick upp tidigt för att väga ett paket, mina teoriböcker är sålda nu, åkte till banken, och sen till Center Syd/Kjell & Co för att köpa en reseadapter till min nya telefonladdare! Den är ju som tidigare nämnt från Kanada, och laddaren passar ju inte i Sverige, så köpte till en adapter så jag kan ladda den. Den är så underbar! ♥

Nu ska jag snart in i duschen, tvätta håret och därefter platta till det lite snyggt. Vi får ju gäster ikväll, så får fräscha till sig lite. Ska bli trevligt med en middag, efterrätt och mycket trevligt sällskap!

Igår damp det ner ett megastort kuvert till mig i brevlådan från Kvällsposten. "What the ....?", tänkte jag. Kanske det är någon bild från när jag vann Sommarchansen? Nåväl, jag öppnade det och fann två megastora löpsedlar med mitt hue' på framsidan! Likadana som den som fanns i Asmundtorp, fast större! Skitsnällt av dem. Sen hittade jag även den här lilla söta lappen som jag tyckte var urgulligt gjort! (Se nedan)

Nu blir det duschen, puss! ♥


Gulligt, eller hur? ♥

bloglovin
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0