090813

God Morgon! ♥

Igårkväll hade jag det värsta migränanfallet i mitt liv. Det var ett rent helvete kan jag säga, men jag lyckades till slut somna, och idag vaknade jag utan huvudvärk och känner mig ganska pigg faktiskt!

Ska snart in till stan (följer med pappa), och köpa lite på apoteket, sen ta en snabb runda på stan sen hem igen. För senare i eftermiddag väntar frisören för min del! Ska bara klippa de yttersta topparna, det behövs. Det blir ju slitet efter så lång tid. Tror jag klippte mig i februari/mars sist, haha!

Nu till något helt annat. Nästa vecka ska jag vara i Göteborg ♥ ett par dagar, är det någon som kan tipsa om några gator i Göteborg med de bästa affärerna? Alla tips uppskattas!!!

Ha det så underbart så länge! ♥

1 kommentarer
Postat av: Emil

Nordstan är ett måste! Där finner du det mesta!

2009-08-13 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0