090809

Äntligen, ÄNTLIGEN har jag fått sova väldigt gott en natt. Tack!

Sitter nu och har ätit lite frukost, bara kaffet kvar att slurpa upp. Ska snart åka iväg till Malmö. Har sånglektion kl 12, sen 14.30 är det soundcheck, sen 17.30 börjar Allsången i Västra Hamnen, Daniaparken!

Det ska bli väldigt kul, men denna gången vetefasiken vad jag ska ha på mig? Haha. Man vill inte klä upp sig för mycket, och inte heller för lite! Hmm.. får fundera lite till.

Det ska bli jättekul och jag ser verkligen fram emot denna dagen. Älskar när det händer lite saker i den annars tråkiga vardagen, wohoo!

Hinner inte skriva mer förrän ikväll isådanafall, ska ladda kameran och försöka fotografera en massa i Malmö så ni får se hur det ser ut! =)

Puss! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0