090808

Hellu! ♥

Varit vaken snart i en timme, är lagom utvilad och det känns bra inför bröllopet idag kl 15! Vet bara inte riktigt vad jag ska ha på mig, men det får väl bli någon utav mina "standard-klänningar" som jag tar ifall jag verkligen inte hittar något annat jag känner för att ta på mig, haha! Fantastiskt fint väder idag också, så brudparet har en himla tur att gifta sig en sådan här fin dag som denna.

Precis ätit upp min goda frukost, så tänkte börja dagen med en dusch, göra mig lite iordning och sen öva lite till med pappa!

Vad ska ni göra ikväll? Själv vet jag inte alls. Vad som helst kan hända!

Var vid Borstahusen för några dagar sen och lyssnade på lite musik nu när det är hamnfest, och när vi kom dit var det solnedgång.. tog foto lite snabbt med min kompaktkamera, men det var så himla mycket vackrare i verkligheten.. En sådan solnedgång får en att stanna upp och reflektera en stund över livet. Underbart! ♥



1 kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara gratulera till vinsten i torsdags!

Har följt bloggen länge nu och känner verkligen igen mig i det du skriver!

Ha det så bra och lycka till på dina små uppdrag i helgen! :)

Kram

2009-08-08 @ 11:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0