Utmanad

Jag har blivit utmanad av Michelle.
En varning dock, jag är skitkass på sådant här.

Regler:

  • Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
  • Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
  • Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar. Lycka till!

    1. Vad heter du: Madeleine
    2. Ett ord på fyra bokstäver: Mums
    3. Flicknamn: Michelle
    4. Pojknamn: Maximus
    5. Yrke: Make-up artist
    6. Färg: Marinblå
    7. Klädesplagg: Mysbyxor
    8. Mat: Mammas mat
    9. Sak i badrummet: Mitt schampoo
    10. Plats/stad: Malmö
    11. En orsak att vara sen: Möte
    12. Något man skriker: "MEN ÅÅÅEEEH!"
    14. Något man dricker: Mjölk (personlig favorit)
    15. Band: Mando Diao
    16. Djur: Mask
    17. Gatunamn: Malmövägen (?) 
    18. Bil: Mustang
    19. Sång: My Land (Sonata Arctica såklart...)
    20. Aktivitet med mer än en deltagare: Masskram! (Eller det blir nog påhittat ord.. oops.)

Vem fan ska jag utmana?
Den som känner för det, varsågod! ^^

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0