This Feeling

Som jag skrev i förra inlägget letar jag efter noterna till låten "Stop" som egentligen sjungs av sångerskan
Sam Brown. Jag kunde inte rå för att fastna lite på youtube och lyssna på hennes andra låtar, har aldrig annars riktigt lyssnat på henne.

"Wow", är det enda jag tänker. Hon är verkligen en utav de bästa sångerskorna genom tiderna! Hon har den där råa och kraftiga rösten jag bara älskar. Att hon inte blivit ännu större än vad hon blev, det kan jag inte förstå. Vilken röst!

Det bästa är att jag märkte att hennes låtar ligger i helt perfekt tonart för mig, äntligen har jag funnit en sångerska med låtar som passar perfekt. WOHOO!

Hittade en låt jag fastnade för, "This feeling" heter den. Lyssna på hennes röst, helt fantastisk!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0