Spelning!

Äntligen har jag kommit hem.
Jag spelade för en liten församling ikväll i Asmundtorp/Tofta, och jag är så nöjd.
Innan jag åkte dit kände jag verkligen av all stress, och var knäckt. Så när jag åkte dit var jag inte på världens bästa humör kan jag säga.. allt kändes skit.
Men när jag kom dit blev jag så otroligt trevligt bemött, och när jag hade sjungit färdigt var alla så himla nöjda. Alla bara överöste mig med komplimanger och jag blev ju generad som ett as. Hahaha!
Jag är jättenöjd, och jag känner mig jätteglad nu ikväll. Så snart blir det "Grey's Anatomy" på kanal 5!

Sen ringde även Anki Nilsson som hon heter från Landskrona, man kan väl säga att hon är en kändis i Landskrona!
Hon håller i allsångs kvällarna i Landskrona på somrarna, och hon bjöd in MIG! Jag blev sjukt glad.
Jag kommer uppträda i Slottsparken som det heter den 8:e juli, ska sjunga två låtar. Samma kväll som jag uppträder där, är även Anki själv där och självaste Hasse Andersson! Det ska bli superkul!

Så nu ikväll ska jag ta det jäkligt lugnt. Imorgon ska jag till min optiker, sen till läkaren för att röntgas.
Alltså, jag ska fasta 4 timmar innan röntgen.. HALLÅ! Jag kan inte vara utan mat så länge.. jag missar ju lunchen!
Men okej.. man får väl försöka, men sjukt jobbigt.

Så ni som försökt nå mig ikväll, sorry, mobilen har varit avstängd! ^^
Imorgon blir det projektarbete också, 8 dagar till, sen ska det vara inlämnat. AHH!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0