Slutkörd..

Precis hemkommen från körskolan, och herregud så trött jag är.
80 minuter med intensiv körning nu inför uppkörningen på torsdag.. jag känner mig halvt död så trött jag är.
Men det gick faktiskt skitbra idag, är sjukt nöjd, så detta bör jag fixa, tyckte min körlärarinna också! =)

Nu ikväll blir det plugg på Ljudteknik provet vi ska ha den 15.e, också ska jag nog börja förbereda mitt muntliga tal också till nationella i Svenska B, tänkte använda mig av PowerPoint faktiskt, så ska se om jag kan knåpa ihop någonting!

Vädret har varit underbart hela dagen, otroligt mysigt med den underbara värmen och de lätta vindarna.
Hoppas  på ännu bättre väder imorgon!

Bjuder här på en bild sen i förmiddags, det var GANSKA ljust ute kan jag ju påstå, syns det? Haha!

2 kommentarer
Postat av: Anonym

äsch ^^ ljuset kan vi se som en symbol på ditt fina hjärta =D !

2009-04-06 @ 19:25:44
Postat av: Föredetta torpagrabben

Din söta tjejjävel

2009-04-08 @ 14:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0