Slappnat av!

Vilken eftermiddag jag har haft.
Jag gjorde faktiskt inget speciellt för att fira att projektarbetet är över,
utan jag satte på mig ett par slitna gamla jeansshorts, en vit skjorta och satte mig i trädgården på en stol och lyssnade på musik. Det är det underbaraste jag gjort på mycket länge!

Sen kom jag ju på att maten skulle göras, haha. Så fick slänga ihop det lite snabbt, och nu ikväll ska
jag bara se Grey's Anatomy klockan 21, annars ska jag slappa vidare och läsa lite tidningar..
Det känns otroligt lyxigt just nu.

Fast, imorgon ska jag göra färdigt min tavla inför vår vernissage i nutida konst nästa torsdag.
Det är ju inget jobbigt visserligen, det är faktiskt skitskoj! Sen blir det musikteori plugg, måste göra det inför provet nästa vecka OCH inför intagningsprovet till Furubodas Folkhögskola den 12 maj. Måste medge att jag är mäktigt nervös,
men jag hoppas det går vägen. Hade varit så roligt om jag hade kommit in faktiskt!

Glömde berätta innan att Frida i min klass hade sin ensemble lektion idag, och det gick hur bra som helst.
Hon hade valt en låt av bandet "Creed", och låten heter "Don't stop dancing". Skitbra låt, och jag blev jätteglad över att få sjunga den. Frida skötte ju sin lektion sjukt bra, men det visste man att hon skulle redan innan!

Här är låten! =)

1 kommentarer
Postat av: frida

Visst?:D A fine frenzy är hennes artistnamn!

Sjukt bra grejer har hon gjort!

Kolla in almost lover!

2009-04-30 @ 12:04:24
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0