Projektarbete

Har inte hunnit skriva i min loggbok nu de senaste dagarna.
Men jag har jobbat i Cubase med mina låtar.

Jag sjöng in låten "I'll never stopped loving you", och ska nu lägga lite stråkar och små finesser
för att göra den ännu finare, också ska den självklart mixas, sen är den färdig.

Mixning m.m. har också påbörjats på låten "Soulmate". Är dock inte helt nöjd med sången,
då jag sjöng in den när jag var jätteförkyld, så jag ska ge den ett nytt försök hade jag planerat, men
det är i mån av tid, annars fungerar den faktiskt, SÅ dåligt låter det inte! ;)

Min egenskrivna metallåt ska jag verkligen försöka hinna med. Den är ett stort projekt,
och jag kan redan nu säga att den kommer bara förbli demokvalité, ljudmässigt och överhuvudtaget.
Jag vet att jag inte kommer hinna få ihop precis det jag vill till låten, rätt refräng också vidare,
tills vi ska lämna in projektet. Men det är en demo låt som jag verkligen kommer jobba med,
men jag ska verkligen göra mitt bästa för att hinna! Men helt färdig kommer den inte bli på mycket länge
för att prata realistiskt! =)

Så, ungefärlig tid jag fått ihop är ca 2 timmar och möjligtvis lite till, höll inte exakt koll.
Har ju haft skallen fylld med massa körlektioner, uppkörning m.m.
Men det har verkligen lönat sig!!! Underbart.

(Sammanlagd arbetstid: ca 2 timmar)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0