Mot slutet!

Idag har jag jobbat med projektarbetet, intensivt.

Efter ett besök hos min farmor, och efter en mycket god grillad kyckling med potatisgratäng,
begav jag mig ner till den kalla och mörka källaren för att spendera kvällen i studion.

Jag blev färdig med en coverlåt, och det var så lärorikt! Jag har verkligen valt låtar till
mitt projektarbete där jag verkligen har fått lära mig saker och ting om min egna röst och kapacitet.
Jag är supernöjd. Jag skojade även till en inspelning genom att pitcha upp den en hel oktav..
I min ensamhet i studion skrattade jag tills tårarna rann, underbart.

Nu ikväll spenderar jag min tid framför Robinson på tv4, och ska eventuellt se film lite senare.
Imorgon blir det färdigmixning av allt jag spelat in, och ska skriva klart min slutrapport.

Ha en trevlig kväll, det ska jag! =)

(Sammanlagd arbetstid: 3 timmar)
1 kommentarer
Postat av: Matilda

Jag hoppas man får höra dina låtar sen :)

2009-04-26 @ 01:06:33
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0