Lovely.

Denna dag blev lång, men jag klagar verkligen inte. Har haft så trevligt!

Mamma och jag stack iväg till några ytterst få planerade loppisar för att kolla runt lite.
Men under tiden vi körde hittade vi hur många som helst, så mamma & jag har varit lite överallt idag.
Stannade på ett litet ställe och tog en jättegod fika med en kopp kaffe, så mys!

Jag hittade dock inte så mycket, bara ett paket med 6 st helt nya glas som är speciellt till drycken Dooley's.
Skithäftiga är dem! Helt runda, haha! ^^ Får ta och fotografera dem sen så ni får se!

När vi kom hem satte jag mig ett bra tag i studion och arbetade lite, nu känns det som om saker och ting snart är färdig, med allt jag har att göra. Ska bli extra skönt nu när ljudteknik- och svenska muntliga proven är färdiga. Speciellt det muntliga är jag nervös för. Jag HATAR att prata inför folk. Jag vill verkligen inte göra det.. men man måste ju.
Hade varit skönt om de flesta i klassen skolka/var sjuka eller något när vi ska ha det.. Så blir det mindre att prata inför! ^^
Hahaha, nej vad hemsk jag är. Inga sådana tankar. Jag fixar detta!

Nu ikväll blev det studion lite till, lappade ihop ett par byxor till pappa, övat på prov osv osv.
Så är faktiskt ganska trött, och imorgon är det sista dagen på lovet. Attans!

Ikväll har jag även fått dille på "Over the hills and far away" med Nightwish. Man har hört den så mycket förr, och nu har man inte hört den på skitlänge. Sen är jag verkligen en sucker för låtar där trummorna träder fram så pass mycket som dem gör!

Får väl se om det är något på tv nu.. Parlamentet blev det tydligen inte idag, Bingolotto har sin (jävla!) Guldkväll.
Hatar det. Jag blev skitsur. Parlamentet behöver jag på söndagar, garanterat skratt varje gång.
Får väl gå ut på youtube istället antar jag.. Özz Nujen på RAW Comedy Club är helt OTROLIGT roligt!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0