Hemma återigen!

Så nu är jag hemkommen från körskola och vanliga skolan.

"The Big Bög Show" var faktiskt fantastiskt bra, och två utav mina favoritskådespelare var med,
 de jobbar på Öresundsteatern och heter Anders Kungsman, samt Per Ullberg.
Dem är så jäkla fantastiskt duktiga så det inte är sant. Dem kan göra en hel föreställning själv, med en otrolig inlevelse och ja, jag är mållös. Känner mig bortskämd över att dem har föreställningar för oss här nere i Landskrona, wow!

Körskolan gick också bra, jag hoppas verkligen jag klarar uppkörningen, är helt orolig.
Det är 1200kr sammanlagt för en uppkörning, och det vill jag INTE göra om! Nä fy tusan, håll tummarna & be för mig snälla ni! ;)

Imorgon är det fredag, ska ha skoj i skolan hoppas jag, och sen bär det av till Östergötland! Ska bli skönt att träffa mormor, hon mår liiiite bättre nu, men det är ytterst lite, och det är ett kritiskt läge, men jag ber för att hon ska klara av det. Hon nollar för 8:e gången nu i år, och det vore ju så kul att fira henne för det i oktober månad!

Nu ska jag ordna lite låtar, fixa rätt tonart m.m., en massa projekt att göra som jag tills vidare kommer hålla lite hemligt, man vill ju inte säga för mycket.
Egentligen hade jag velat kasta jackan och springa ut i detta underbara väder. 15 grader & stekande sol med lätta friska vårvindar har vi haft som väder idag, UNDERBART! Detta behöver jag, och jag har verkligen längtat efter det.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0