2009.04.29

Vilken känsla.

Idag lämnade jag in slutrapport, loggbok och min demo till min handledare Thomas.
Känns som om jag verkligen kan andas ut nu, det känns helt fantastiskt, också är ju vädret
idag helt sjukt underbart! Idag mår jag hur jäkla bra som helst.

Hade velat hitta på någonting bara för att fira att jag äntligen är klar med projektet, haha.
Dock har vi musikteori prov nästa onsdag, mne det känner jag mig inte överdrivet orolig för,
inte i samma grad som projektarbetet.

Jag får se ifall jag hittar på något eller inte.. ska i alla fall till kiosken om ett tag
och skicka iväg ett paket, så får jag se efter det.

Vad har ni planerat att göra till denna helg?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0