2009.04.28

Två dagar kvar till projektarbetesinlämning, som faktiskt är huvudanledningen till att jag började blogga!
Min blogg skulle vara min loggbok, och det är den fortfarande, men när jag började få fler och fler läsare började jag uppdatera bloggen lite mer och skrev mer om min egen vardag. Jättekul tycker jag, för att bloggen får mig att skriva av mig vilket jag fullkomligt älskar!

Idag har det varit både en megakass dag och inte. Huvudvärk, trött, seg, omotiverad and so on..
Allt har känts skit. Men, en riktigt rolig och bra sak har hänt idag, och det var Özz Nujens framträdande på vår skola!
En kille på skolan håller själv på med stand up, Arti Puka heter han för de som undrar, och han kände tydligen Özz och fixade ner honom till vår entreprenörsdag vi hade, och Özz gjorde ett fantastiskt framträdande.
Han var ju så sjukt rolig! Han gjorde hela min dag, för att Özz skojar inte bara, utan han är en jäkel på att även prata om seriösa saker, och hans åsikter och tankar är otroliga! Jag tror han påverkade oss alla när han verkligen sa att vi alla kan bli vad vi vill i livet med rätt vilja. Han höjde verkligen självförtroendet. Jag tackar honom för det.

Så kom hem för ett litet tag sen, blev en lång dag idag.. men än är den inte över.
Jag ska ju skriva färdigt projektarbetets slutrapport. Hur ska jag orka med denna intensiva huvudvärk som bara smärtar hela tiden? Har tagit och kletat in tigerbalsam i hela huvudet och nacken, plus att jag har tagit Panodil.. men det biter in på det. USCH.

Håll tummarna för att jag orkar ta mig igenom och skriva färdigt allt idag, så kan jag lämna in det imorgon.
Jag kan om jag vill... Jag kan om jag vill.. Inte sant? Jodå, jag ska klara detta idag.
3 kommentarer
Postat av: Özz

You go girl and kick some ass!

tack för dina fina ord på både min och din blogg.

Se till att skriva färdigt ikväll för du kan och kommer att fixa det ;)

ha det bäst! / Özz

2009-04-28 @ 20:09:48
URL: http://www.ozznujen.blogspot.com
Postat av: Frida.

Tack madde för dina fina ord även på min blogg..det värmde!:)

<3

2009-04-28 @ 21:35:44
URL: http://marijama.blogspot.com
Postat av: Michelle

Jo men ändå ganska tradit.



Ja, Özz var klockren idag. Han har många bra åsikter m.m, kanske nu de flesta tar åt sig. :D



Ja det är långt, men ljust, så jag ska färga både mitt hår och löshåret till ljustbrunt :) tror jag haha! ;)



Och ja, du kommer fixa morgon dagen, och alla dagar. Jag menar, du har ju oss! :D Ses imorgon! <3

2009-04-28 @ 22:44:43
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0