2009.04.26

Gårdagen blev trevlig, läskig men samtidigt mysig.
Vi hälsade på farmor en stund, efter det begav vi oss av mot mataffären och köpte hem lite god grillad kyckling
och åt gott. Vi hittade även filmer, 3 stycken fär 99kr, varav en var "The Blair Witch Project" som jag faktiskt aldrig sett av någon anledning?

Så mot kvällen satt jag & min mor i soffan. Det var mörkt ute, och "The Blair Witch Project" sattes igång.
Början var okej, men rädslan blev ju fan bara värre och värre.
Jag har sett grymt många läskiga filmer, men denna är ju något annorlunda med tanke på att det har hänt, och just att det är filmat med deras egna kameror... SATAN så läskigt det var. Mot slutet satt jag helt skärrad. HAHA!
Vilken tuffing man är.. Eller inte.
Nu är den sedd iallafall, och jag kunde ju inte rå för att faktiskt tycka om den. Men jag ser INTE den själv, inte en chans.

VI ska om ett tag iväg mot elgiganten, ska kolla in Canon kameran jag funderat på, sen ska vi antagligen ner mot stranden och gå en lång rund med vår lilla vovve, det vore väldigt mysigt.
Sen i eftermiddag ska jag fortsätta med projektarbetet.

Ha en fin dag!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0