2009.04.25

Det är lördag. Jag vaknade klockan 9 med solen i ansiktet.
Vädret är superfint, jag är pigg och det känns fantastiskt.

Men, det blir inget slappande idag för det inte. Utan när jag snart är färdig vid datorn ska jag skriva min slutrapport,
kanske inte hela, men försöka så långt som möjligt idag.
Jag ska även spela in det sista till projektarbetet, som nu ska in om 5 dagar.
Det blir intensivt!

Men mitt projektarbete har varit bra för mig. Jag har börjat skriva låtar till både höger och vänster, jag har lärt mig en massa som har med studio att göra osv.
Så, vad jag än får för betyg på projektarbetet, så är jag supernöjd med min egna insats. Jag har verkligen utvecklats enormt jämfört med när jag började med projektarbetet, och jag har verkligen jobbat hårt!

Nu ska jag se vad jag kan knåpa ihop till slutrapporten! =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0