2009.04.23

Vilket strålande väder!

Jag vaknade med humöret på topp, och har hela dagen framför mig.
Dock så måste jag fasta från och med nu fram tills klockan 15.. jag blir TOKIG!
Jag är ju redan hungrig? Haha.

Kl 13 är det optikern, kl 14 röntgen i Landskrona,
sen ska jag börja skriva min slutrapport till projektarbetet och faktiskt spela in det resterande till inlämningen av projektarbetet! Så jag har fullt ös idag med, men glad att jag vaknade med sådan energi. Känns toppen!

Just nu sitter jag och lyssnar på Sonata Arctica & Nightwish, söker efter noter till låten "Stop" (tänkte sjunga den bland annat på intagningsprovet till Furuboda folkhögskola), så hittar ni dem och vill dela med er så välkomna! Det hade uppskattats.

Nu ska jag hoppa in några passande kläder för dagen, sen ut med min älskade vovve! =)


Jag kan inte göra annat än att älska min absolut bästa vän, han är ju så söt! <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0