2009.04.22

Vilken tråkig dag! Molnigt, grått, KALLT... Nej tack.
Hoppas värmen kommer tillbaka alldeles strax.

Hade musik hela dagen i skolan idag, det gick bra! Fick även reda på våra slutbetyg i Svenska B kursen..
Vet ni vad jag fick? MVG!!!! Jag blev enormt  glad, har verkligen kämpat för det betyget, så det känns otroligt underbart.

Sen nu när jag kom hem, så skulle jag förbereda inför kvällen, ska ha en liten spelning bara.
Men jag somnade en timme på soffan av ren utmattning.. vaknade precis och kan säga att jag mer än gärna hade fortsatt sova, herregud. Jag är helt slut. Känns som om man knappt har energi att resa sig upp längre.

Så håll tummarna för mig i kväll att det går bra!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0