2009.04.21

Tisdagen idag har varit både upp och ner för min del.
Fint väder, UNDERBART! Nytt pencillin, riktigt störigt.
Skolan, både rolig och inte idag, mest rolig visserligen.. Hahaha!

Fick som sagt ett nytt pencillin, denna gången SKA det fungera tydligen.. men ärligt talat så har jag förlorat förtroendet för läkarna under denna tiden en del, men det blir nog bra, jag litar på den läkaren jag fick idag, det är vår husläkare.
Fast ska äta pencillinet 4 ggr om dagen.. med mat. Jobbigt! Haha!
Men håll tummarna för mig nu..

Fick papper idag också från Furuboda Folkhögskola! Ska på intervju och antagningsprov den 12 maj, det ska bli SÅ kul!
Jag vill verkligen gå på den skolan, så jag hoppas jag kommer in, för då är jag inte sysslolös till hösten heller, PLUS att jag lär mig en massa! Underbart!

Så nu ska jag bestämma vilka låtar jag ska framför på antagningsprovet, och öva lite inför imorgon, ska spela för en liten församling i 45 minuter då! =)




1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Åh vad roligt, hoppas antagningsprovet går bra och att du kommer in :D

2009-04-24 @ 09:40:13
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0