2009.04.20 - Monday!

Idag är det måndag, vilket kan tyckas tråkigt egentligen, men det blev inte alls tråkigt för min del.
Visserligen, från kl 8 - 10 satt jag & Michelle i skolan och hade ingenting att göra under musiklektionen, för de i vår grupp kom nämligen inte, SKITKUL! Eller inte. Onödig tid, men vi hittade på en massa annat istället.

Sen under dagen har det för övrigt varit totalt utflippat i vår klass, speciellt sista lektionen.. Kan ju inte sticka under stolen med att det faktiskt var hysteriskt kul för jämnan!

Kom hem för ett litet tag sen, ska äta och sen skjutsa in brorsan till sin trumlektion!
Har jag nämnt att det går i ett hela tiden för min del? Haha! ^^

Well, jag måste bara visa upp en klänning jag är så kär i.
Den är från nelly.se, och är bara så fantastisk. Den finns fortfarande i storlek XS/S, min storlek!
MEN.. den kostar 599kr. Skit också! Men kolla så vacker den är.. åh! ^^








0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0