2009.04.19

Vaknade upp, och tittade ut ur mitt rumsfönster, och såg bara mörka moln och kände en kyla tränga sig in via mitt fönster. "NEJ" tänkte jag, nu börjar det kanske bli sämre väder.. Då blev jag ännu tröttare. Men jag klev upp, för jag skulle ju till min sångpedagog i Malmö!

När vi var där, hade jag en fantastisk sånglektion. För första gången på länge sjöng jag verkligen, på riktigt, och det kändes skitbra, och det var så underbart att träffa min sångpedagog, som även har blivit en bästa vän. Hon är så otroligt härlig den människan! Hon är den systern jag aldrig fick, haha!

Så när lektionen var färdig och jag gick ut från lägenheten, vad ser jag då? Fullproppat med människor på uteserveringen, superfint väder och enorm positiv energi! Vädret hade blivit helt fantastiskt, och efter en underbar sånglektion som den kan man inte fyllas av annat än energi!

Nu är klockan halv tre, och maten ska snart förberedas, men det blir ingen ledig söndag annars för mig. Ska träna in en massa låtar nu, så det blir fullt upp (som vanligt....)

Hoppas ni får en underbar dag!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0