2009.04.12 - Strålande väder!

Underbar söndag med otroligt vackert väder.
Känner mig helt utvilad, och är verkligen sugen på att hitta på någonting idag.
Mamma skulle kolla om vi skulle sticka iväg någonstans, jag hoppas verkligen det går för sig.

Annars idag ska jag plugga, skicka iväg lite viktiga och mindre viktiga mejl, och planera upp den sista
biten inför inlämningen av projektarbetet (vad som måste göras nu med tanke på tiden man har kvar m.m.)

För övrigt ser det ut som om Sonata inte kommer till Skåne i år heller..
Men dem ska till Göteborg. Ska försöka trycka in mig hos mammas väninna (hon är sååå jäkla trevlig och rolig!!!)
och gå på konserten som ska vara på något ställe som kallas "trädgårn".
Någon som har varit där på konsert som kan berätta hur det är där?

Nu ropar familjen, nu ska vi iväg och köra en runda. Blir antagligen någon loppis.
Kanske kan finna någonting användbart till mitt nutida konst projekt? Vore ju skitbra!

Ha en bra dag!
3 kommentarer
Postat av: panikslagen frida

AAH madde, har du det där häftet om ljudteknik!?

& när hade vi provet?

Skulle sätta mig & plugga precis & sämst som jag e har jag lämnat det i skolan.

2009-04-12 @ 11:56:48
URL: http://marijama.blogspot.com
Postat av: Annika

Där är fint på trädgårn, lite litet men underbart ändå

2009-04-12 @ 14:22:16
Postat av: Heyli

visst är de underbart att sonata kommer till sverige igen! ska försöka ta mig till göteborg jag med hade jag tänkt :)

2009-04-14 @ 22:16:55
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0