2009.04.10

Klockan är bara 10.35 i skrivande stund, men jag har varit uppe sen 08.30 idag, och har redan fått mycket gjort!
Senare ska jag ner till studion och spela in en massa, och försöka bli så färdig som möjligt.
Just nu håller jag på med svenskan, och har redan gjort en del ljudteknik.

Hittade även en jättegammal jeanskappa, funderar på att klippa av den till en kort.. får se om man kan lyckas, det kan antingen bli riktigt bra eller riktigt dåligt, haha!

Hittade även en stor samling med cd skivor som det inte stod någonting på, så jag har gått igenom allihopa, och har verkligen skrattat. Hittade bilder sen 2003-2005, och hittade även en massa gamla låtar..
Kommer ni ihåg The Rasmus - In the shadow? Wow vad längesen det känns, skit skoj, haha!

Kommer någon även ihåg det brutala spelat Postal 2? Hittade det här också på en gammal skiva. Ska nog installera det och köra det någon gång till, hahaha! Helt sjukt spel, men man måste erkänna att  det är lite häftigt ändå!

Nu ska jag nog fortsätta så man inte fastnar här.


Idag springer jag runt i mysbyxor och en vit body.. megagött! Haha!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0