2009.04.08

Imorgon gäller det, och jag börjar redan bli smått nervös. Men jag ska försöka ta det med ro,
det får ju bli som det blir, men jag måste vara skärp iallafall.
Får absolut trycka i mig choklad eller något för blodsockret precis innan, så man är lite extra pigg i skallen, haha!

Ska faktiskt in till körskolan om ett litet tag igen, först ha 80 minuters körlektion, och sedan gå igenom säkerhetskontroll ännu en gång. Det är så jäkla tråkigt med säkerhetskontrollen, haha! Det kommer jag vara jättenervös för också, jag vet ju vart allt sitter, men är nog mest rädd för att tungan ska slå flertalet kullerbyttor.

Innan jag går vill jag bara tips er om att Gina Tricot får in fantastiska studentklänningar hela tiden!
Den dyraste jag hittils hittat kostar 349kr, det är ju egentligen INGENTING.
Sen har även chicy.se otroligt vackra klänningar, en aning dyrare men verkligen inte överdrivet mycket.
Klicka er in på sidorna och bara låt er fascineras av dessa fantastiska klänningar!
Själv önskar jag att jag vore rik.. Då hade jag handlat alldeles för många av deras klänningar, utan tvekan.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0