2009.04.07

Grått väder, och det blåser. SÅ tråkigt.
Hoppas verkligen vädret blir bättre tills senare! =)

Idag blir det körskolan idag igen för min del, blir intensivt nu dessa sista dagarna!
Efter det bär det av ner till Malmö med min far, ska till en vän till pappa och spana in hans studio, ska bli trevligt.
Så fram tills klockan 14 ska jag försöka knåpa ihop lite mer till mitt muntliga tal till Nationella i Svenska, ska prata om mobbing/nätmobbing osv.

Jag börjar bli riktigt nervös nu inför torsdag. 2 dagar kvar, sen ska lilla Madeleine sitta bakom ratten och bli bedömd av någon snubbe.. GUD, jag blir knäpp. Men jag ska försöka att bara ta det lugnt, och inte bry mig överdrivet mycket.
Bara det att, kuggar jag har jag knappt råd till en uppkörning till, det är ju så himla dyrt.. 
Jag kommer nog be innan jag går och lägger mig dessa dagar. HAHA!

Kan inte sluta dregla över jeansjackan från Gina Tricot, den är så sjukt snygg. Men 349 kr för en
sådan liten jacka känns för mig, lite väl dyrt med tanke på hur lite man får i studiebidrag. Haha!
Kolla in skorna förresten, älskade TopShop!

a

1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Jag har också ödslat en del dräggel över den dära söta jeansjackan, den är så fin! Men jag kände likadant som dig, lite mycket pengar (när man är fattig student) för så lite tyg. Men slog till på deras mellanljusa jeansjacka i mer normal storlek istället :D super nöjd!

2009-04-14 @ 00:11:04
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0