2009.04.01 - Ny månad!

Ny månad idag, också är det den 1:a april.
Någon som lyckats bli lurad än? Inte jag i alla fall, haha.

Har precis kommit hem från skolan, har gjort den skriftliga delen av Svenska B Nationella, skitskönt
att ha det avklarat, nu är det bara den muntliga delen kvar, den är jag som mest nervös för.
Jag hatar att prata inför klassen. Jag tycker om min klass, inget snack om det, haha, men jag tycker det är jobbigt
att stå där längst fram och pratar om någonting ingen egentligen bryr sig om.. haha! =)
Däremot så är det okej att sjunga, men det är jag ju mer säker på.. man kan inte jämföra en redovisning och ett uppträdande!

Väldig lättnad jag känner nu. Nu är det inte så mycket kvar, nu är det mest projektarbetet och det munliga nationella.
Sen ska jag göra några småinspelningar till några bröllop bara, men det är ett eftermiddags arbete!

Känner att jag vill hitta på någonting nu när jag varit så duktig två dagar i rad, haha, vill känna att jag har i alla fall lite ledigt nu!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0