2008.11.30 - Första advent!!!

Spelning på Grand Hotel i Helsingborg igår, gick jättebra! Mycket företag som hade varit på julmiddag, och de var sugna på att dansa, mycket lyckat!
Körde i 2½ timme med endast en 5 minuterspaus, tiden gick så himla fort! Alltid lika trevligt på Grand Hotel, och mycket trevligt folk. Somnade dock inte förrän vid 03.30 ungefär, kom hem ganska sent.. Så sov kanske liiiite länge idag!

Idag ska jag, kl 15.30, till Landskrona för att bli mätt till Lucialinnena osv, och sedan vid 17.00 ska vi bli presenterade på Rådhustorget i Landskrona för att imorgon är det ju sista dagen man kan lägga sina röster!

Vill ni rösta en sista gång på mig som Lucia, sms:a;
LT Madeleine
- till nummer 72500.

Idag är det första advent, och efter en helg utan marabou måste jag bara köpa ett Marabou Apelsinkrokant ikväll och mumsa på, haha! Imorgon är det skola igen, och trafikutbildning i två timmar på morgonen som jag faktiskt ser fram emot!
Nu saknas bara massa SNÖ!!! Jag vill ha en vit jul!
Nu borde jag nog göra mig iordning innan vi sticker, sitter fortfarande i morgonrock, haha!

Bjuder på en bild jag tog vid farfars grav när snön fallit, det var så vackert där..

2 kommentarer
Postat av: Robin ^^

Hej! Var med och tävla om produkter från The Body Shop i min blogg!

http://bexiii.blogg.se/2008/november/goodiebag-tavling.html

2008-11-30 @ 14:37:46
URL: http://bexiii.blogg.se/
Postat av: bianca

Hoppas du får en jättefin 1:a Advent! :)

2008-11-30 @ 14:37:55
URL: http://hejbianca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0