2008.11.28 - Utvecklingssamtal!

Hade utvecklingssamtal idag med min mentor, tillsammans med min far.
Det gick utmärkt tyckte jag och jag är väldigt nöjd, betygen ser hyffsade ut faktiskt! Jag satsar på att ha MVG i majoriteten av ämnena och det har jag lyckats mer än väl med, så får ser hur det fortsätter!

Började trafikantutbildning idag på ind. valet, och jag trivs redan! Läraren är jättesnäll och lite försynt, skulle dock inte skada ifall han lät mer intresserad, men han verkar jättebra ändå!
Jag tror att detta kan vara ett jättebra komplement för min del, i och med att jag redan håller på att ta körkort. Vi får öva mycket på datorproven på trafikantutbildningen nu, och det kommer hjälpa mig helt klart med att ta körkortet.
Klassen verkade i övrigt väldigt bra, så jag hoppas jag kommer trivas!

Vad ska ni göra i helgen?
Själv så är det Grand Hotel imorgon som gäller, WOHUUU!!!
Känner mig så lycklig där, allt är så underbar där!


Ja, jag är photoshop nörd.. :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0