2008.11.25 - Övning inför helgen!

Jag hade dock planerat att hålla på med projektarbetet idag, men jag fick prioritera spelningen jag och min far
har på lördag, som är på Grand Hotel i Helsingborg (kom dit då, det är OTROLIGT trevligt ställe med mycket trevligt folk)!

Vi hade några nya låtar vi var tvungna att sätta, så det är vad jag har gjort hela dagen, wow!
Ser fram emot det, speciellt nu när det är lönehelg, brukar vara MER än fullsmockat då, helt galet.

Hoppas jag kan försöka hinna någonting imorgon och även på torsdag med projektet, jag måste! Har värsta abstinensen!


Grand Hotel (entrén ligger vid de vita flaggorna åt vänster.) Ligger mycket nära knutpunkten!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0