2008.12.30 - Beställning på Haléns

Fick hem Haléns katalogen idag, och hittade direkt några saker jag vill ha.
Dock så är många utav deras kläder i storlekarna 36 och uppåt, men jag hittade lite i 32/34.
Hittade tre olika bodys som kommer bli skitsnygga till våren, dock var den ena redan slutsåld, typiskt!

Men jag hittade en annan vit body utan ärmar, och en svart med ärmar.
Kolla in länken nedan, det är den svarta bodyn, så snygg och så billig! 129:-!

http://halens.se/ProductPage.aspx?pid=033763&oc=7

Imorgon på nyårsafton ska jag nog ha på mig en svart kjol från Gina Tricot som jag hittade på rean, som har en dragkedja där bak, också är den snyggt pennkjols formad. Så blir det nog en vit topp till det, ska ju ändå bara vara hemma! =)


En sådan här ska jag kränga imorgon.. ska äta tills jag mår illa, haha!
1 kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Storleksproblemet igen :P

Jag brukar hitta en massa på Ellos ibland, men det är så tråkigt för deras minsta är 34/36 och då är de ändå stora i storlekarna.. så det känns som jag har på mig 38 när jag tar 36 :(

Blä på det.



Nej jag har inte fått något mejl :/ Skicka igen?

2008-12-30 @ 21:44:39
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0