2008.12.13 - Dansbandskampen

Ja, som de flesta vet tycker jag verkligen inte om de klyschiga dansbanden, jag hatar hur det låter och för det mesta är det bara skit. Men det finns ett band utav alla de i dansbandskampen som inte låter som dansband, de har sina egna arragemang, låter helt fantastiskt, har fantastiska sångerskor och bara äger scenen, och det är CC & Lee.
Några utav dem har min far spelat med förr, och de är vänner till familjen, och jag är så glad för deras skull att de kom till final i dansbandskampen, det är dem värda.

Så, nästa helg är det final och dem är med, så otroligt roligt.
Stötta dessa fantastiska musiker och rösta på dem! De är mer värda att vinna än t ex Lars Kristerz eller hur dem nu stavar det.. För ärligt talat, CC & Lee är musiker, och dem kan sina grejer till 100%, det kan inte många utav de andra..
Rösta så att det för en gångs skull blir rättvist!!!

(För övrigt, vill ni höra ett skitbra band som bassisten är med i? Googla på Andromeda, underbar metal!)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0