2008.12.08 - Snart färdig!

Snart så är jag färdig med mina inlämningsuppgifter, känns jätteskönt.
Fick reda på idag att jag fick MVG på hela psykologikursen, och det var roligt.
Fick MVG på alla prov och inlämningar, och är så nöjd.

Klickade precis hem ett par vita platåpumps på tradera för 345:-, de är till min student.
Har letat som en galning efter sådana skor, och denna auktion gick ut snart, så lika bra att vara tidigt ute!

Imorgon måste jag verkligen ner till körskolan och göra teoriprov.. jag måste.
Får nog öva på lite Lucia sånger nu antar jag.. ska kunna Sankta Lucia på italienska till helgen.. haha, Good Luck!


Kan knappt vänta på att dem ska komma hem till mig!!!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0