Tankspridd vecka.

Denna vecka har jag varit lite off har jag känt. Jag har inte riktigt fått grepp om mitt eget liv. Farmors begravning är imorgon och det är med stor sannolikhet på grund av det. Tankarna har gått åt det hållet hela veckan fast att man försökt fokusera på annat.

Så ska till kontoret imorgon och få lite gjort innan jag sticker hem och byter om för att dra iväg till begravningen. Ska antagligen sjunga en låt, som ett sista farväl, men det är om jag klarar det. Klarat det förr, men vet inte om det kan vara så att det blir ännu jobbigare denna gång.. farmor och jag umgicks mycket. Jag kände att jag ville ta igen de månaderna jag bodde i Norge och inte hann träffa henne, vilket resulterade i att jag var där nästan varje dag, i fler månader.. och nu inte alls. Det är verkligen en enorm saknad. ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0