Ny blogg.

Vet ni vad? 

Denna bloggen startades pga ett skolarbete, mitt sista projektarbete, och året var 2008... det är galet längesedan!
Det finns mycket minnen som har följt med på resans gång, men det är verkligen dags att starta på ny kula. Jag är inte samma lilla 18-åring som startade, utan jag är både äldre och visare nu. 

Min nya blogg kommer vara lika personlig, och designen kommer till en början vara detsamma, men domänet är faktiskt kortare så det kommer inte bli lika jobbigt för er att skriva in i adressfältet. Bra argument va? Haha. Jag kommer lova att vara mer aktiv där också, annars får ni skicka iväg ett mejl eller kommentera som ni brukar göra för att jag ska få tummen loss. :) 


Länken till nya bloggen hittar ni HÄR.
Den kommer heter MissEleine.
 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0