Friday!

Idag var jag uppe rätt tidigt för att vara mig och jobba kväll.

Tänkte gå upp sådär sjukt tidigt, typ 7. Det gick sådär. Kom iallafall upp lite efter 8.30, käkade frukost på Espresso House tillsammans med Michelle. Var sjukt längesen vi sågs men det kändes som om det var igår, kändes jättebra. Får gratulera henne till körkoret med, hon var så sjukt glad. Jag vet hur mycket hon har kämpat med det, så härligt att hon äntligen har det, det är en enorm frihet.

Idag är det jobb för min del igen kl 17, sen hem, och imorgon ska jag spela på ett dop/bröllop. Det är både och, hehe. Jobb på kvällen visserligen, men kul att det blivit en del bröllop. Har redan fått bokningar för nästa år, galet. Men jag gillar det, det är så mysigt.

Vi gick förbi Lindex innan också innan jag drog hem. Hittade en superskön top, prickig och äkta pinupfeeling, för en hundralapp på rean. Love it.

Ha en fin fredag! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0