Tiden försvann

Alltså, det är redan torsdag? Jag kikade in här nu och insåg att mitt senaste inlägg skrevs natten till måndagen.. vart tog tiden vägen?

Har hunnit med extremt mycket hemma, me ndet har varit stressigt och otroligt lite sömn. Men har omgivits av väldigt fina människor, vilket jag är glad för. Med ett leende gick jag till jobbet idag och längtar tills det är söndag och jag kan åka hem igen och vila.

Jag måste dock berätta att jag har länge sparat det mesta av mina löner för att jag har vissa drömmar jag vill uppnå, det ena är egen bil (ja.. jag bor ju på landet), och nu har det blivit till verklighet. Igår fann jag en Rover 216 -98 års modell på blocket utanför Ängelholm, och trötta åkte pappa, jag och André dit och kikade. Ausås hette det tydligen och var seriöst VÄRLDENS blåshål.. aldrig varit med om något liknande. Men bilen kändes bra, och en del tusenlappar senare var bilen min. Är jättenöjd. Så får bli en sväng när jag kommer hem nästa vecka, ska ju ändå till Malmö på måndag och dansa på Sweatshop! :)

Idag var arbetsdagen rätt seg, men nu är den över. Två kvällar to go, sen är jag på väg hem. Längtar extremt mycket denna gång.... Men, nästa stopp blir sängen och sova!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0