It's cold outside

Hösten har kommit tillbaka.. hoppas dock det bara är för en dag. Det är grått och regnigt ute, jag vill bara sitte inne och mysa. Men så blir det inte idag.

Min gårdag var fantastisk. Även om idag inte blir lika perfekt ska jag iallafall göra det bästa utav den. Jag ska på en lägenhetsvisning i Helsingborg kl 16, sen åker jag vidare till Malmö. kl 19 börjar danslektionen, så har nog lite tid över när jag ankommer till Malmö. Får se vad man kan tänkas hitta på.. hade varit trevligt om det slutat regna tills dess åtminstone.

Kvällens danslektion är MTV Moves på Sweatshop. Ska bli spännande att se hur det går.. har fortfarande hemsk träningsvärk kvar sen i måndags. Känt mig som 90 år de två senaste dagarna! :)

Vill även tipsa om Face & Body i Landskrona. Jag har länge behövt massage, och för två veckor sen var jag på min första behandling, och i måndags ytterligare en hos Christin. Hon är grym! för 350kr får man 30 minuters massage, och jag valde nacke/axlar/rygg... det är där jag är så hemskt spänd, men får bli ben någon gång med, att springa runt i klackar på jobbet jämt är inte det bästa. Gilla deras facebook sida!

Imorgon bär det av till Oslo återigen, denna veckan jobbar vi även söndag..

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0