HEMMA!

I'm finally home. Känns riktigt härligt. Resan gick toppen och jag sov som ett litet barn, haha!

När jag kom hem visade mamma mig något väldigt trevligt. Bijletterna till konserteden 17:e april med mig, Jessica Andersson och Magnus Johansson. Ackompanjemang står fantastiska Marcos Ubeda för, och det ska bli så spännande. Biljetterna är jättefina med bilder och allt.

Finns nu att köpa på Ica Kvantum, Ica Nära Asmundtorp och på Landskronas Turistbyrå. Om någon från övriga Sverige gärna vill komma men inte kan köpa biljetterna själva fysiskt, mejla mig bara eller lämna en kommentar med er mejl här så fixar vi det, ingenting är omöjligt.

Nu ska jag unna mig lite tid framför pianot.. längesen vi umgicks och som jag saknar det. Det fina vädret påverkar en bra, våren är verkligen på G på riktigt här nere i Skåne. Jag gillar det!

Hoppas så många som möjligt kan komma på konserten, här nedan ser ni hur biljetterna ser ut.. men, snälla, ignorera mig. Jag är trött och sliten (får räcka med halva mig). Haha! ♥


Från vänster; Jessica Andersson, Magnus Johansson, Marcos Ubeda, and moi!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0