Burlesque

Jag vill gå på bio och se på filmen "Burlesque! och drömma mig bort ett tag. Men, fick ett litet smakprov idag dock.

Jag besökte Sweatshop i Malmö för att köra danspass med Jonas Hedqvist som instruktör. HELLU!! Jag säger bara; Gå dit! Idag, måndagar kl 19 är det strippaerobics/buresque. It was awesome!

Det var helt underbart. Jonas är en riktigt glad och positiv människa som sprider energi som alltid ger en ett leende. Han är ju inte bara underbar, han är även helt fantastisk som instruktör och han är en underbar dansare. Kan man en dag vicka på rumpan som Jonas, då är man het!

Jag hade dock ätit alldeles för lite idag, insåg jag, så på onsdag när det är dags för nytt pass så blir det att trycka i sig lite extra proteiner.

Är ni nyfikna på sweatshop så klicka HÄR!

Nu ska jag ta det lite lugnt i soffan och sen sova, känner mig rätt trött ikväll efter dansen... väldigt skönt. ♥



2 kommentarer
Postat av: Johan Eckman

Den är inte så bra dock. Fast det är ju upp till var och en att tycka vad de vill :-)

2011-03-07 @ 23:05:11
URL: http://www.johaneckman.se
Postat av: Yvonne

filmen är så himla bra! rekomenderar den :)

men vad hade du för operätor på bb och funkade alla funktioner tillexemple facebook, twitter & appworld . Tacksam för svar och för förra :) ska du fortfarande skaffa en av de nya modellerna?

2011-03-11 @ 20:28:59
URL: http://lillshawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0