Succé.

Lucy's gör verkligen succé. Det känns helt fantastiskt.

Idag hade vi så otroligt mycket folk. Jag om någon älskar att jobba i tempo, men det får ju aldrig bli för mycket heller, men även om vi har 50 pers samtidigt inne i restaurangen och alla behöver hjälp, känns det precis lagom...

Under dagen fick jag lite ärenden uträttade. Var hos tatueraren Malin på Heartbreak Tattoo i Malmö.. hon är sanslöst grym på realistiska tatueringar, helt fantastisk. Ska dit på tisdag.. sitta en hel dag. Ska bli sjukt spännande att se resultatet sen, can't wait. Fast.. vill man bli fin får man lida pin, lida kommer jag få göra, hehe.

Om några få timmar ska jag gå upp igen för att ta mig till bussen. Sista gången jag åker Swebus kl 6.55 till Oslo via Göteborg, och imorgonkväll är det sista Wallmans showen för mig någonsin. Känns lite märkligt det där. Sen blir det 7.50 Bus4you-bussen hem på fredag morgon, och jobb på Lucy's på fredagkväll.

Tar inte med mig datorn, för denna gången ska jag ta med mig alla mina ägodelar från Norge som är kvar, så minsta lilla möjliga packning dit.. ska ju faktiskt få med mig en dammsugare, täcken och högtalare hem... hujedamig, önska mig lycka till.

Hörs på fredag. Ha det awesome tills dess!


Finally found my life. I'm finally free.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0