25 juni

Godmorgon/godmiddag!

När ni nu än vaknat idag, så hej. Jag själv klev upp rätt sent... 11.30 var den, och det var ett tag sen jag sov så länge. Det blev en nykter midsommar, men ändå kände jag mig rätt överkörd imorse när jag klev upp, haha. Åt ju som bara den igår. Alldeles för mycket laktos för min del, men jag mår rätt bra ändå. Dock blir det ingen skräpmat eller godis på länge, jag är SÅ nöjd på den biten, har blivit lite väl mycket nu under ledigheten, haha.

Känns ju såklart som en söndag idag, men det är lördag. Jag övar in lite låtar till olika uppdrag, städar lite, fixar med lite bilder.. blir en lugn dag. Imorgon tänkte jag dock dra ut på loppisrunda.

Nu måste jag fixa mat här känner jag. Lite bilder från gårdagen kanske? ♥









0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0