1 juni

Ny månad. Nytt jobb. Ny start.

Det känns oerhört spännande, man blickar framåt mot en ny vardag. Är inte det alltid härligt? Lite läskigt som vanligt såklart, men fortfarande någonting nytt.

Man kan gå omkring i en liten jacka, vissa dagar ingen alls, och känna hur man ler åt att bara vara. I love it. Imorgon är det en helt ledig dag, och det blir faktiskt en familjedag som bär av till Bakken i Danmark. Jag har inte haft lust att åka sådant på hur länge som helst, men nu ska jag och brorsan våga oss upp i de värsta tänkte vi. Jag har alltid varit en fegis, men nu känner jag mig mer manad än någonsin. Ska bli roligt, hehe.

Beställt hem lite böcker. Bland annat Ozzy's bok, ska bli spännande. Han om någon har väl levt ett crazy liv... vill även rekommendera den senaste boken jag läste ut; "Hur kunde hon?". Otroligt bra, sann berättelse.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0