Kaosvecka.

Snart är denna veckan över, och det ska bli så otroligt skönt.

Lite olika anledningar gjorde att alla pengar och all tid jag lagt på rep inför Helsingborg var i onödan. Jag uppträde där alltså inte denna helgen, vilket känns riktigt tråkigt. Men, that's life sometimes och jag gör det bästa utav situation.

Har precis träffat familjen, varit en runda i Helsingborg och kikat lite. Jag ska jobba från kl 17.30, och imorgon har vi Elvisshow på Lucy's, så då är det långt in på natten man jobbar, men det blir trevligt.

Är riktigt trött idag, all förlorad sömn börjar verkligen kännas av... allt detta for nothing. Men nä, nu får jag skärpa mig, behöver inte sitta och älta heller. Därför ska jag kika på lite inredning på nätet nu, vila en stund och sen iväg till jobb. Lär bli en bra dag detta, right?

Ha en fin fredag! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0