Ös i tigerstaden.

Underbar morgon tillsammans med Toy i lägenheten.

Igår hade jag stängning och var helt slut i ryggen efter att ha burit ner stolar från ovanvåningen och satt upp en otroligt massa stolar.. tack till de som stannade kvar och hjälpte till, utan er hade jag nog inte orkat mig upp idag, har så ont i ryggen. Måste bli massagetid när jag kommer hem!

Idag är det mer än 400pers som ska besöka Wallmans Salonger, och jag har laddat upp med lite härlig partymusik för att komma igång. Lyssnar för tillfället på Rihannas "Only Girl". Riktigt bra får jag säga, hon blir bara bättre och bättre.

Nu är det dags att gå, ska in och öva lite extra idag då Johannes den stackaren är sjuk idag. Får krya på sig!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0