Lördag

Lördag idag. Vilket innebär att imorgon bär det av hem!

Jag tog mig igenom gårdagen. Vi hade dessutom stängning så jag stämplade inte ut förrän väldigt sent. Men we did it. Tänka sig att ett enkelt sms, en liten fin kommentar kan göra allting så mycket lättare. Speciellt när man då inte alls är beredd på det. Sådana överraskningar gillar jag.

Idag försökte jag gå upp tidigt med Toy för att käka lunch med henne och Angelique, men när klockan var 10.30 kände jag mig rätt.... seg. Klev inte upp förrän 12.30, och nu har jag faktiskt fått 9 timmars sömn. Får försöka trösta mig med att dem började kl 14 och jag kl 15, hrm. När jag väl klev upp kände jag hur trött kroppen är och hus näsblodet forsade.. Jippi, couldn't be better. Haha!

Imorgon bär det som sagt av hem. 07.50 går bussen från centralen och det blir såklart som alltid, bus4you. Ska bli otroligt härligt. Alltid lika underbart att åka med dem, värt det lilla extra det kostar.

Sista kvällen. Nu kör vi. ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0