Stolt faster.

Jag är typ världens stoltaste faster. Så ni vet.

Var så fint att se hur ögonen glittrade till när de öppnade julklapparna och glädjen.. Julen är fin. När barn är med i bilden. Det är barnens högtid och jag bara älskar det. Inte mycket som kan slå det.

Men för att övergå till något annat. Smärta. Imorgon ska jag fylla i lite av min chestpiece tatuering jag har hos Malin i Lödde. Det kommer inte alls vara som förra gången, I know, men det gjorde hemskt ont på sina ställen. Men det kommer bli såååå fint så.

Sen ska jag till en arbetsterapeut med mina handleder. De börjar gå hem redan de två.. hoppas att det blir något positivit utav besöket.

Resterande tid av denna kväll ska spenderas på rumpan. I min sköna soffan. Med en mysig katt i knät.



Älska livet.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0