Körkortet är mitt. Bara mitt.

Som rubriken lyder, nu är körkortet verkligen mitt på riktigt.

Idag, för exakt två år sedan klarade jag min uppkörning och fick mitt körkort. Prövotiden är två år, så nu är kortet äntligen mitt. Har gått så bra hittils, och det känns toppen.

Precis suttit och beställt resor för hela april. Visade sig att vi har rätt mycket ledigt nu iochmed påsken, jag är överlycklig. Lite återhämtning kan behövas, och jag kommer även befinna mig på den nya resturangen Lucy's i Löddeköpinge för att förbereda inför öppningen. Känns otroligt spännande. Är så tacksam för det jobbet.

Nu ska jag packa de sista väskorna, sen ska jag försöka vila en liten stund. Har varit uppe sen kl 10, måste få något vilat innan bussen går.



Godnatt ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0