Blod, svett men inga tårar.

Godmorgon!

Idag är det torsdag, och Wallmans Salonger i Oslo har ingen show ikväll.. känns verkligen knasigt. Denna veckan har vi alltså endast fredag och lördag vi har show, så idag är jag fortfarande hemma, åker inte förrän imorgonbitti. Hallelujah!

Följde med Ida igår till tatueraren, äntligen fick hon tatuerat in älvan hon så länge velat ha. Det blev riktigt bra, en rejäl färgtatuering. Hon verkade riktigt nöjd. Därifrån fick jag köra som en idiot (dock ej olagligt), till dansen för att inte bli sen, och jag hann. Körde 1 timme MTV Moves på Sweatshop. Det var underbart. Gav järnet men var dock inte helt med ibland, haha, men svetten rann kan jag lova. Jonas pushar en till max och det känns underbart.

Idag är vädret lite ojämnt känns det som, men jag, Ida och Niklas ska ändå försöka ses i Helsingborg och ha det mysigt en stund. Jag och Ida har ett favoritfik där, Ebbas fik. Retrocafé som påminner om mitt nya jobb på Lucy's.

Vill önska er en fin dag, ska försöka plåta skorna jag köpte igår på rean... dem är awesome. 1299kr ordinarie pris, fick dem för 499. Dem är livsfarliga, hehe.






0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0